-
Hlavní strana
- O nás
-
Naše služby
-
Jak (spolu) pracujeme?
-
Vzdělávací podpora učitelů - nabídka DVPP
-
1) Formativní intervence na podporu učení žáků
-
2) Formativní hodnocení v konvenční škole
-
3) Rozvíjení ČG a MG s podporou FH
-
4) Využití motivační zpětné vazby aneb edukační reflexe
-
5) Didaktika pro vnitřní motivaci žáků
-
6) Projektové prvky v konvenční výuce
-
7) Projektová výuka, nejlepší je nauka
-
8) Projektová výuka a její formativní využití
-
9) Učitel v roli sociálního manažera
-
10) Spolupráce v TRIPARTITĚ - žák,rodič, učitel
-
11) Péče o kvalitu školy ve formativním modelu
-
12) Management školy s podporou formativní zpětné vazby
-
14) Skryté dimenze mezilidské komunikace
-
15) Emoční inteligence v krizi a řešení
-
1) Formativní intervence na podporu učení žáků
-
Metodická podpora managementu školy
-
Evaluační služby a nástroje pro školy
-
Evaluační služby a nástroje pro MAP
-
Smysl použití formativních evaluačních nástrojů
-
Tématické hledání dle klíčových slov
-
Jak (spolu) pracujeme?
-
Důležitá témata
-
Strategie 2030+
-
Střední článek podpory
-
EDU_WELLBEING - pohoda
-
Informace jako fundament
-
Řešení problémů a komplexita
-
Fixní nebo růstové myšlení
-
Motivace = vůle a smysl
-
Badatelsky orientovaná výuka
-
Reflexe jako katalyzátor učení
-
Spolupráce s rodiči
-
Rozvoj osobnosti ve škole
-
Myšlení a paměť
-
Metakognice ve škole (!)
-
Konfirmační zkreslení
-
Profesní rozvoj učitelů
-
Projektová výuka
-
Konstruktivismus ve škole
-
Škola a kompetence
-
Formativní pedagogika
-
Syntetická formativní evaluace
-
Responsivní evaluace (new)
-
Sebeučící se organizace - SUO
-
Problematika SUO v tabulkách
-
Akční plánování ve školství
-
Diseminace a transfer DP
-
Management školy a PDCA
-
Metodika CMIP©
-
Podpora EB managementu
-
Strategická implementace
-
Hledání dle klíčových slov
-
Strategie 2030+
-
Reference a reflexe
-
Vzdělávané školy
-
Projektové spolupráce
-
Evaluace našich služeb
-
Základní škola Přerov, Svisle
-
ZŠ Velké Losiny
-
ZŠ a MŠ Mendelova, Karviná
-
ZŠ Prachatice, Zlatá Stezka
-
ZŠ Staré Město u Uh.Hradiště
-
ZŠ Chabařovice
-
ZŠ Česká Třebová, ul. Habrmanova
-
ZŠ Předlice, Ústí nad Labem
-
ZŠ Volary, ok.Prachatice
-
ZŠ Budišov nad Budišovkou
-
ZŠ Prachatice, Národní
-
ZŠ TGM Brodek u Konice
-
Základní škola Vnorovy
-
Stojanovo Gymnázium Velehrad
-
ZŠ Nová Včelnice
-
ZŠ Brno, Horácké Náměstí
-
ZŠ a MŠ Jablonné
-
ZŠ Velký Újezd u Přerova
-
Základní škola Přerov, Svisle
-
Ohlasy zákazníků
-
Základní škola Volary, ok. Prachatice
-
Základní škola Přerov, Svisle 13
-
ZŠ Žďár nad Sázavou, ul.Palachova
-
ZŠ Janovice, ok. Frýdek-Místek
-
Základní škola Zlín, ul. Mikoláše Alše
-
Gymnázium Zlín, Lesní čtvrť
-
Základní škola Albrechtice
-
SOŠ Nové město na Moravě
-
ZŠ Olomouc, ul.Řezníčkova
-
Základní škola Kroměříž, Zachar
-
ZŠ Brumov-Bylnice
-
Základní škola Praha, ul.Filozofská
-
Střední pedagogická škola Krnov
-
Církevní základní škola Zlín
-
Základní škola Olomouc. ul. Demlova
-
Ohlas od ředitele Zdeňka Broma
-
Základní a mateřská škola Všechovice
-
Základní škola Lukov u Zlína
-
Základní škola Želechovice u Zlína
-
Základní škola Zlín, ul.Okružní
-
ZŠ Bučovice, Školní 711
-
ZŠ Vyškov ul.Purkyňova
-
Hospicové hnutí Vysočina
-
ZŠ Kostelec na Hané
-
AZ-Dialog, Brno
-
TRUMF International, Dolní Újezd
-
Gumotex, a.s. Břeclav
-
Základní škola Volary, ok. Prachatice
-
Reference o lektorech
-
Ukázky edukačních materiálů
-
Zajímavé odkazy
-
Vzdělávané školy
-
Zákaznická sekce
-
Kombinované služby = evaluační analýza změřené zkušenosti + vzdělávání na míru
-
Knihovna vzdělávacích aktivit - DVPP
-
Knihovna evaluačních nástrojů a služeb
-
Cíle, cesty a nástroje formativního učitele - nová kniha
-
EDU-wellbeing pro žáky / lektorská služba ve školách
-
Knihovna formativní praxe - systémové řešení
-
Ceny vzdělávání, nástrojů a služeb
-
Edukační hry a pomůcky
-
Kombinované služby = evaluační analýza změřené zkušenosti + vzdělávání na míru
-
Novinky
-
Kontakty a identita
-
Portfolionet ©
Rodiče se probouzí ke spolupráci se školou, až když něco hoří, nebo je to pro ně nějak významné. Učitelé pak těžko vysvětlují či obhajují rozvoj kompetencí nebo používání slovního hodnocení. Přesto lze zlepšit komunikaci a tím i spolupráci v této oblasti, pokud známe zájmy a potřeby rodičů a pokud škola dokáže nabízet komunikaci na této úrovni. Jedním z předpokladů dobré komunikace je reflexe potřeb a očekávání na obou stranách. Pokud by škola mohla podat obraz o učení dítěte v modelu měřené zkušenosti, tedy takový obraz, který ukazuje na rozvoj dítěte nejen po stránce znalostí, ale zejména jako rozvoj osobních zkušeností (poznání, rozhodování a seberegulace), dala by příležitost rodičům, zajímat se o své dítě jako o jedinečnou osobnost. Takový úhel pohledu má velký vliv na budoucí uplatnění žáka, podporuje rozvoj kompetencí i růstové myšlení. Stejně tak je možné využít měřené zkušenosti ve speciálních dotaznících pro rodiče. Školy tuto činnost už několik let provádějí, ale výstupy z běžných statistických dotazníků nepřinášejí relevantní informace o proporcionalitě potřeb, potřebné pro zjištění vhodných míst k dorozumění a spolupráci. Pokud se školství vydalo na cestu formativního modelu (hodnocení, reflexe a regulace), který slibuje velkou účinnost, pak lze tento model použít i ve prospěch komunikace a spolupráce s rodiči.

