Facebook

Projektové spolupráce

Do r. 2014 jsme spolupracovali na 25 projektech podporovaných ESF v oblasti lektorských služeb a evaluace.
Od r. 2015 postupně spolupracujeme v oblasti FORMATIVNÍ EVALUACE s projektovými týmy Místních akčních plánů v 10 regionech, kde je zapojeno celkem 337 škol.
Od r. 2020 spolupracujeme s Krajským úřadem Vysočina na evaluaci projektu IKAP - "Učíme se ze života pro život", organizovaná response pro 7850 žáků a 410 učitelů.

Aktuální - Místní akční plány Ostatní projekty Lektorské spolupráce  
       
www.maplipnik.pfnet.eu
www.roudnicko.pfnet.eu
www.opavsko.pfnet.eu
www.map2vs.pfnet.eu
www.map2cheb.pfnet.eu
www.mariansko.pfnet.eu
www.maptanvald.pfnet.eu

IKAP Vysočina
www.zakladni.pfnet.eu
www.stredni.pfnet.eu

Matematika - ABAKU
www.abaku.pfnet.eu

MAS Šumavsko
MAS Pomalší
MAP Lipník nad Bečvou
MAS Světovina
 
       

 

Realizujeme a připravujeme evaluační služby  2021-2023

MAP.II - Mariánské Lázně
MAP.II + III ORP Moravská Třebová
MAP.III - ORP Bystřice nad Pernštejnem
MAP.III Žďár nad Sázavou
MAP.II Opavsko-Vítkovsko
MAP.III - ORP Pacov
MAP.II - ORP Kaplice

 

 
Principy akčního plánování se tedy budou týkat jakékoliv implementované strategie. Středová osa (tmavě modrá) vyjadřuje vývojové kroky projektové implementace. Okolní satelity jsou evaluační indikátory, přičemž světle modré jsou navrženy k použití. Ze schematu je možné vybírat indikátory podle toho, na co je potřeba evaluaci zaměřit.


 

Plánování změny neznamená jen plánování změny samotného akčního plánu. Změnou je myšlena užitková a kvalitativní (růstová) změna ve vzdělávacím a sociálním prostředí na území MAP. Při plánování změny se znovu vracíme k vizi, strategickému rámci a stanovujeme priority (a cesty) pro další postup. Plánovaná změna musí vycházet ze změřené + analyzované kolektivní zkušenosti.
 


 



Mohlo by vás zajímat    ►    Akční plánování ve školství      Strategická implementace     Evaluační studio - Portfolionet(c)