Facebook

Milan Šrámek

Profesní pozice
- lektor sociálních, komunikačních a manažerských dovedností
- metodik evaluace, autor programu Portfolionet©
- jednatel vzdělávací společnosti

Profesní růst

vzdělání SPŠ, regulační, automatizační a výpočetní technika
1989 samostudium osobnostní a transpersonální psychologie
1991 odborný kurz v SRN, Neumarkt v Bavorsku
1993 soukromá praxe v oblasti podpory rozvoje osobnosti
1995 poradenská praxe v oblasti osobnostní diagnostiky
1996 frenologická typologie a manažerská psychologie
1997 psychologie písma a transakční analýza
1997 založení vzdělávací agentury HEURÉKA CZ, spol.s r.o.
1998-1999 psychologie komunikace a vztahů
od r.1998 realizace přes 850 seminářů a přednášek pro více jak 16.000 posluchačů
1999 psychologie náboženských směrů a sekt
1999 spolupráce se externími vzdělávacími společnostmi
2003 - vývoj a realizace pedagogických témat pro rozvoj komunikace a klíčových kompetencí
2007 - 2008 spolupráce s periodikem
Učitelské listy
2004 - dosud, vzdělávání pedagogů v oblasti komunikace a EQ, spolupráce s více jak 250 školami
2004 - dosud, lektorská aktivita v projektech ESF - Podpora změn, EDUNET, Inspirace a spolupráce
2005 vydání učebnicové publikace "Lidská psychika v řeči těla"
2006 člen PAU a spolupráce s periodikem Rodina a škola
2007-2020 vývoj internetové aplikace - Portfolionet© (evaluační studio) .. dosud
2009 - Odborný seminář a výcvik, UK Londýn, Uzdravování vzpomínek (práce s emocemi a odpuštěním)
2011 psychoterapeutický výcvik pod vedením PhDr. J.Prekopové a PhDr. J.Šturmy - "Terapie pevným objetím"
2012 certifikovaný lektor osvěty "Škola lásky v rodině" dle etiky PhDr. Jiřiny Prekopové
2014 mentorská spolupráce na projektu Škola digitálního věku, Tempo Ostrava
2015 - 2019 metodická podpora MAP a ŠAP v oblasti formativní evaluace (7 projektů)
2020 evaluační průzkum a analytická práce pro projekt "Učíme se ze života pro život" / IKAP Kraj Vysočina
2021 evalauce řízení projektů MAP

 


Články v pedagogickém tisku

Kompetence versus emoce 1. - Učitelské listy 1210-7786, roč.14, č.2 (2006/2007, str.9-10)
Kompetence versus emoce 2. - Učitelské listy 1210-7786, roč.14, č.3 (2006/2007, str.8)
Kompetence versus emoce 3. - Učitelské listy 1210-7786, roč.14, č.4 (2006/2007, str.7-8)
Kompetence versus emoce 4. - Učitelské listy 1210-7786, roč.14, č.5 (2006/2007, str.7)
Evaluace, fenomén nebo slepá ulička 1. - Učitelské listy 1210-7786, roč. 14, č.6 (2006/2007, str.3-4, příloha Ředitelské listy)
Evaluace, fenomén nebo slepá ulička 2. - Učitelské listy 1210-7786, roč. 14, č.7 (2006/2007, str.4, příloha Ředitelské listy)
Jeden z možných pomocníků školám - Učitelské listy 1210-7786, roč. 14, č.6 (2006/2007, str.2-3, příloha Ředitelské listy)
Evaluace, fenomén nebo slepá ulička 3. - Učitelské listy 1210-7786, roč. 14, č.9 (2006/2007, str.3-4, příloha Ředitelské listy)
O evaluaci a učitelích jako o zakleté princezně a stejně zakletém princi - Učitelské listy 1210-7786, roč. 14, č.10 (2006/2007, str.2-3, příloha Ředitelské listy)
Časopis psychologie - Když slyším slovíčko evaluace